RETURNERING

Når du handler hos Hjemmetid, kan returnere din vare i op til 30 dage efter, du har modtaget eller afhentet den. Varen skal være ubrugt og i samme stand, som da du modtog den. Originalemballagen kan udgøre en væsentlig del af varens værdi. Send derfor altid at originalemballagen med retur.

Den fortrudte vare skal hurtigst muligt returneres til Hjemmetid. Du skal selv afholde de direkte udgifter i forbindelse med returneringen. Det er vigtigt, at varen indpakkes forsvarligt, når du sender den retur til os, så den kommer frem i god behold.

Når varen er modtaget, undersøgt og godkendt hos os, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Du kan evt. læse mere om fortrydelsesret her.

HVORDAN RETURNERES EN VARE?

For at gøre returprocessen enkel og nem for dig, anbefaler vi, at du følger disse punkter. Du kan afsnittet “Returnering” ovenfor læse om, hvad der er vigtigt i forhold til den vare, som du ønsker at returnere.

  • Når du vil returnere varer til os, beder vi dig venligst udfylde returformularen her samt sikre, at vedlægge den i din forsendelse.
  • Du kan sende varer retur med PostNord, GLS eller et andet fragtfirma, som leverer til vores adresse: Ørnesædevej 13, 4622 Havdrup.
  • Send gerne din pakke retur til os med en sporingskode, således at alle parter kan se hvor langt pakken er kommet samt hvornår den er udleveret til os.
  • Når vi har modtaget din vare, får du en mail som bekræfter modtagelsen. Vi overfører købsbeløbet til din konto indenfor få dage.

SPØRGSMÅL?

Vi er her for at hjælpe dig – og det vil glæde os enormt! Fang os på telefon +45 52 11 71 18, send en mail til kundeservice@hjemmetid.dk eller skriv til os via kontaktformularen her.

TOP SPØRGSMÅL

Her finder du svar på nogle af de spørgsmål, som vi ofte får hos Hjemmetid. Vi håber inderligt, at dette kan hjælpe dig på vej, og lykkedes det ikke, må du endelig skrive eller fange os på telefonen.

Når du handler hos Hjemmetid kan du returnere din vare i op til 30 dage efter du har modtaget den. Varen skal være ubrugt og i samme stand, som da du modtog den.

Der skal vedlægges en returseddel, når du returnerer en vare. Læse mere om returnering og returseddel her.

Skulle du være så uheldig at modtage et defekt produkt, skal vi have det løst i en fart!

Send os blot en mail eller brug kontaktformularen og vedlæg følgende:

  • Dit ordrenummer
  • En beskrivelse af skaden
  • Vedhæft billeder af skaden - og meget gerne billeder af emballagen.

Når vi har modtaget din mail kontakter vi dig hurtigst muligt og får løst den kedelige situation.