FRAGT OG LEVERING

Vi tilstræber, at afsende ordre samme dag såfremt varen er på lager og bestilt inden kl. 14.00. Ordrer herefter sendes næstfølgende hverdag.

Vores leveringstid er 2-5 hverdage for lagervarer, medmindre andet er anført. Varer fra fjernlager vil have anført et forventet leveringsestimat.

Skulle bestilte varer mod forventning ikke være på lager, vil du modtage besked herom med det samme.

LEVERING TIL DANMARK

Vi sender til hele Danmark. Fragtprisen er 0 kr ved ordre med et totalbeløb på over 499kr. Ordre under 499kr der er fragten 39kr. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen.

Vi leverer ikke til udlandet og ikke til Færøerne og Grønland.

Dine varer sendes med Post Nord eller GLS.

OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.

Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 2-5 hverdage efter bestillingen.

For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

SPØRGSMÅL?

Vi er her for at hjælpe dig – og det vil glæde os enormt! Fang os på telefon +45 52 11 71 18, send en mail til kundeservice@hjemmetid.dk eller skriv til os via kontaktformularen her.

TOP SPØRGSMÅL

Her finder du svar på nogle af de spørgsmål, som vi ofte får hos Hjemmetid. Vi håber inderligt, at dette kan hjælpe dig på vej, og lykkedes det ikke, må du endelig skrive eller fange os på telefonen.

Når du handler hos Hjemmetid kan du returnere din vare i op til 30 dage efter du har modtaget den. Varen skal være ubrugt og i samme stand, som da du modtog den.

Der skal vedlægges en returseddel, når du returnerer en vare. Læse mere om returnering og returseddel her.

Skulle du være så uheldig at modtage et defekt produkt, skal vi have det løst i en fart!

Send os blot en mail eller brug kontaktformularen og vedlæg følgende:

  • Dit ordrenummer
  • En beskrivelse af skaden
  • Vedhæft billeder af skaden - og meget gerne billeder af emballagen.

Når vi har modtaget din mail kontakter vi dig hurtigst muligt og får løst den kedelige situation.